زندگینامه ی شهید عبد الحسین برونسی
 
درباره وبلاگ


از غروب لحظه ها دلگیر میشوم.خسته از مصیبت تکرار! به یاد قلکی می افتم که ان سکه زیرین را پذیرا شد .میان دل و من ،عهدنامه ای به امضا میرسد که ریشه ی غفلت را بسوزانیم و هر روز در قلک فردای خویش ، ذخیره ای از نور داشته باشیم . پیراهنم را از گرد نزدیک بینی، میتکانم و عینک اخرت نگری را بردیده ی دل میگذارم. جهان چه فراخنای عظیمی است !!! ای کاش بتوانم ((مساحت ))خوبیها را اندازه بگیرم ، ولی هیچ گاه گرد بدیها نگردم !
آخرین مطالب
پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 102
بازدید ماه : 101
بازدید کل : 83095
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 83
تعداد آنلاین : 1

دانلود بازي هاي ايفون ايپدو ايپاد

از نـســـــــلـ آفـتـابـــــــــــ




در سال هزار و سیصد و بیست ویک در روستای ((گلبوی کدکن))از توابع تربت حیدریه قدم به عرصه ی هستی نهاد .

روحیه ی ستیزه جویی با کفر وطاغوت از همان اوان کودکی با جانش عجین میگردد کما این که در کلاس چهارم دبستان به خاطر بیزاری از عمل معلمی طاغوتی درس را رها میکند .

در سال هزارو سیصدو چهل و یک به خدمت زیر پرچم احضار میشود که به جرم پایبندی به اعتقادات اصیل دینی از همان ابتدا مورد اهانت و ازار افسران و نظامیان طاغوتی قرار میگیرد .

سال هزارو سیصدو چهل وهفت سال ازدواج اوست.برای این مهم خانواده ی مذهبی وروحانی را انتخاب میکند و همین سر اغاز دیگری میشود برای انسجام مبارزات بی وقفه ی او با نظام طاغوتی حاکم بر کشور .همین سال اعتراضات او به برخی خدعه های پهلوی (مثل اصلاحات ارضی)به اوج خود میرسد که در نهایت به رفتن او وخانواده اش به شهر مشهد وسکونت در انجا می انجامد که این نیز فصل نوینی در زندگیه او رقم میزند .

پس از چندی باهدفی مقدس به کار سخت بنایی روی می اورد و رفته رفته در کنار کار مشغول خواندن دروس حوزه نیز میشود .بعدها به علت شدت یافتن مبارزات ضد طاغوتی اش و زندان رفتن های پی درپی و شکنجه های وحشیانه ی ساواک از این مهم باز می ماند.

باشروع جنگ تحمیلی در اولین روزهای جنگ به جبه روی می اورد که به خاطر لیاقت ورشادتی که از خود نشان میدهد مسئولیت های مختلفی بر عهده ی او میگذارند که اخرین مسئو لیت او فرماندهی تیپ هجده جوادالائمه(علیه السلام)است که قبل از عملیات خیبر عهده دار ان میشود .

با همین عنوان در عملیات بدر در حالی که شکوه ایثار و فداکاری را به سر حد خود میرساند مرثیه ی سرخ شهادت را نجوا میکند.

تاریخ شهادت این سردار افتخار آفرین روز 1363/12/23میباشد که جناز هی مطهرش با توجه به آرزوی قلبی خود او در این زمینه مفقود الاثر میشود و روح پاکش در تاریخ 1364/2/9در شهر مقدس مشهد تشییع میگردد.

منبع:خاک های نرم کوشک



نظرات شما عزیزان:

tanha
ساعت22:26---17 بهمن 1391
سلام خداقوت وب خوبی دارید.میشه کمکم کنیدتا مطالب وب ام رابهترارئه بدم چون تازه وب درست کردم ونمیدونم ازکجاشروع کنم.ممنوم یاحق

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 20:17 ::  نويسنده : سمـیــــــــــه